Ge mig idéer!

Alltså, till nästa vecka ska vi ha med en 'sak' som betyder mycket för oss till skolan. Och sen berätta om den...(ja jag går på lekis...) och jag kan bara inte komma på vad jag ska ta med?! Husdjur var tydligen förbjudet så där rök katternas 5 min i rampljuset....Wille kan jag ju knappast ta med....nej VAD ska jag ta med?? Förslag?


Den här godingen har ju en del tricks att bjuda på annars, till höger mediterar hon lite. På rygg hängandes ner för soffan....det blev lite situps på vägen upp.
Yeah!



Kommentarer
Postat av: Tove

jag tycker du ska ta med ett kort på mig, dina promenadskor och plattången kanske;) haha vad vet jag

2009-10-14 @ 16:34:22
Postat av: helen maria bäckström

EN BERGSSPRÄNGARE hade varit coolt

Postat av: Ämmö

hahaha ni är ju inte kloka nån av er. Men jag hade faktiskt tänkt ta ett kort på mina vänner, men det är omöjligt att hitta ett där vi är samlade allihop..:(

Tack för tipsen!! Puss

2009-10-14 @ 18:56:32
Postat av: Anonym

Datorn.

2009-10-15 @ 06:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback