I'm a cuckoo

Jäkla skitjag. Jag kan inte göra en enda bra handling idag. Och det inkluderar en bokstavlig handling på affären. Jag funderar starkt på att skaffa en personlig assistent. Någon? Anna? Jag skulle behöva stöd i tillvaron med till exempel: handla bra och vettiga saker när jag går till Maxi - inte bara komma hem med två påsar fyllda med saker som jag inte vet vad jag ska göra med. Andra exempel är som alltid, rör på fläsket, vara en bra och trevlig person, idag är inte min personlighet det vackraste jag har och det tror jag inte den var igår heller...imorrn kanske? Ja vad kan vi mer hitta på för att assistenten ska känna sig värdefull? Du märker nog när du hamnar i min vardag. Välkomna med ansökningar!!


Kommentarer
Postat av: Anna T

Jag har ledig tid varannan onsdag från kl tre,ska jag skriva in de på mitt schema?;)

puss honey <3

2009-10-06 @ 19:40:27
Postat av: Anonym

Det tycker jag verkligen! Hoppas du har kompisrabatt på lönen bara :) Och så behöver jag nog mycket kanelbullar. Som william har bakat..:D pöss

2009-10-06 @ 19:58:21
Postat av: Anna

Jag borde också ha en PA lite då och då känner jag... speciellt någon som drog mig upp ur sängen på mornarna :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback