Jealousy, turning saints into the sea.

Det här kan vara en av mina all time favourites.

 

Lördag. Karlstadtripp med ma & pa. Trevligt. Inköp: nya svarta leggings med dragkedja. Jag gillar dragkedjor. Grå farfarströja modell lite längre. Nu; soffsittning med vinglas i hand. Händer ikväll då? Jadu. Jag skulle kanske kunna sitta här, bli glad i hågen som de säger här i värmland. Och i slutändan gå ut. Men så blir det nog inte. Det blir nog sushi & film. Livet är allt bra förutsägbart ibland. Imorrn: date med fröken Turenkvist & DET ser jag fram emot, det var mer än hundra år sedan. Och det är ganska lång tid i människoår. Glöm inte att ställa tillbaks klockan inatt people.


Kommentarer
Postat av: Anna T

Så himla trevligt :)

pusskram

2009-10-25 @ 18:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback