Jesus doesn't wan't me for a sunbeam

Jag börjar känna mig som en 'crazy cat lady'....har varit så sjukligt jävla trött hela dan så när jag kom hem från skolan satt jag mig i soffan och har inte kommit upp därifrån än, bortsett från lite kvällsmatslagande. Har legat nos mot näsa med tjockisen och bara funnit mig själv i nära komatillstånd. Vad detta beror på vet jag inte för jag sov rätt bra inatt. Det kan vara allt från tristess, höstdeppighet eller bara allmän olust.
Jag har ritat lite i mitt skissblock & lyssnat på New Moon på ljudbok, uppföljaren till Twilight för den som undrar. Jag tog den amerikanska varianten för att fräscha upp engelskan lite plus att jag har väldigt svårt för att koncentrera mig när det sitter nån gammal svensk gubbe o mumlar.
Trött på att sitta som en gammal uggla här själv på kvällarna om jag ska vara ärlig. Behöver jag flytta månne???


Jag saknar den här lilla tjejen, och hela hennes stora familj.
Kunde jag skulle jag åka imorrn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback