Kattinfluensan?

Det är någonting i min kropp som har irrat runt nu i flera dagar men verkar inte hitta ut! Hellre är jag sjuk än att gå runt och känna mig halvdan. Jag kan inte ens förklara hur jag mår, jag mår bara inte helt vanligt. Imorse var jag väldigt nära på att skippa skolan men tog mig dit ändå, det hade nog kvittat för jag satt som en zombie hela lektionen. På eftermiddagen tog jag en promenad i kylan med Hedström som jag inte sett sen i somras tror jag tyvärr. Snart kan vi kalla henne Konstapel Hedström på riktigt. Det ni!

Eftersom man får äta vad man vill när man mår "dåligt" och jag redan tagit helg...så blev det lite torsdagsmys med pannkakor, grädde och sylt. Jag har även knaprat på några ostbågar men det är jag värd.

Imorrn är jag som sagt ledig, jag ska sova ut och försöka bli pigg, läsa min bok som jag lånat av mamma o pappa, den är hittills väldigt spännande och sådär övernaturlig som jag vill ha det! Nattfåk heter den.
Kanske kanske läsa lite studentlitteratur............helst inte dock. Kanske ta en sväng till Kga och krama lite på Anna. W ska iaf jobba typ hela dan och hela kvällen. Hurra?
Ikväll har han iaf lovat mig att se The Omen med mig..moahaha.
Scaredypants!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback