Måndag. en lång dag.

Ooh va kul det var att svettas "lite" under badmintonpasset! Det är verkligen roligt tycker jag. Förmodligen den enda träningsformen som faller mig i smaken. Till och med så mycket att det blev ett nytt rack och nya inneskor!


Så nu hoppas jag på fler speltillfällen. Onsdag ser det ut att bli härnäst iaf.


För övrigt idag har W & jag suttit på bibblan och läst. Han har tenta nästa vecka och jag behövde bara läsa helt enkelt! Segt. Jag är en sån som helst behöver ett helt kylskåp bredvid mig för att orka plugga mer än en timme men icke sa nicke. Imorrn ska wille haka på till KAU o sitta i bibblan där under de timmar jag har lektion, efter det ska vi in till city och lämna in hans mobil på 3 då den är trasig. Bibblan i khamn har ju inget tyst rum så det var nästan värre än att sitta hemma kan jag tycka.


Stjärnstudenterna ;)

Nu kommer snart Willes pappa på kvällsmat och efter det tänker jag lägga mig i komatillstånd framför tv:n!
På återseende....

Kommentarer
Postat av: Karin

Härligt att plugga tillsammans...kanske ska få in Tommy på nån skola hihi =)Roligt med badminton!!Ses snart Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback