Monday you can fall apart Tuesday, Wednesday break my heart Oh, Thursday doesn't even start It's Friday I'm in love...imorrn iaf :)

Det här med att ha heldagsföreläsningar är som så mycket andra saker - inte min grej. Kanske om föreläsaren drog till med en show men det hände knappast idag. Sömnpiller behövde man inte ta med sig för det fixade hon ganska bra själv - sen om ämnet är intressant är en annan sak för det går ändå till spillo när man halvsover....
Tillslut blev vi alla såklart totalt övertrötta och humorn sjönk drastiskt i samma stund. Den dåliga humorn satte kvar när vi satt oss i bilen och skulle åka hem, jag skrattade så tårarna sprutade och var nära på att kräkas. Men kul var det.


Vi fick äran att sitta på läktaren idag och "se ner på alla andra" ;)


Emma förvandlades till en mystisk kvinna i burka mitt under föreläsningen

Nu håller jag på att packa till kryssningen....och eftersom wille och jag är experter på att överpacka såfort vi ska nånstans så gör vi det den här gången med. Det vore ju synd på en sån fin talang annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback