Take this heart and make it all worth while

När jag är ute och kör bil, kan jag aldrig låta bli att sjunga med. Gärna högt och så 'rätt' som jag bara kan. Ni är säkert fler med mig som har denna vana. Alltid när jag kör själv mellan Khamn & Kga, gapar jag som värsta tuppen och jag gillar't. Idag stod John ME's 'Paris' på repeat tillsammans med Antony & The Johnsons 'Knockin' on heavens door' (ok den är liiite svår att sjunga med i men man kan definitivt känna känslan!) och för att sedan slippa undan begravningsstämningen från Antony så festade jag loss med 'Pokerkväll i Vårby Gård'. Synd att sträckan mellan Khamn & Kga är så kort....kanske kan jag gala med klasskompisarna imorrn när det är min tur att köra? Kanske får dom att vakna till!?

Du får bortse från knastret..men det fanns inga andra! Fin är den hur som helst.

 

 

 

Pepppepppepp!

Ut och sjung lite med er nu! Men glöm inte säkerhetsbältet ;)

(och öronproppar till eventuellt sällskap)

 


Kommentarer
Postat av: tove bäjbi

bra emma jobba på med sången det är fint för hälsan det

2009-10-13 @ 22:30:29
Postat av: helen maria bäckström

fattar du hur mycket jag sjunger hemma i lägenheten. mina grannar hatar mig nog. och repeatfunktionen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback