Why do I keep counting?

Har just kommit hem från skolan. Idag hade vi en lektion som hette "Berättande" där vi gick igenom lite hur sagor och berättelser är uppbyggda osv. Vi hade i uppgift att ha med oss något som betyder mycket för oss och berätta om det (okej om det inte har framställts som lekis innan så nu tar det här fan priset.....) Anywho, så var det kul att höra om allas olika saker, en del historier lite mer humoristiska än andra. Vi fick ta del av en riktigt ledsam berättelse som slutade med att hela klassen satt och fällde tårar och det slog mig än en gång hur himla fort mattan kan dras undan under fötterna på en....så om jag inte säger det speciellt ofta, så till alla nära & kära: Jag älskar er! Icke att förglömma.

Dagen fortsatte i ett möte om examensarbetet - jag är sugen på att börja nu! Men det är visst tusen andra saker som ska göras innan det blir höst 2010! Attans.

Nu är det "helgen" för min del, även om jag har på känn att jag kanske får jobba imorrn och fredag. Dom ringde igår och frågade om idag, men det gick ju inte...sen ringde dom idag om imorrn, men jag hann aldrig ringa upp i tid trots att dom var snälla och väntade länge med innan dom bokade nån annan. Men jag fick information om att jag kanske kunde förvänta mig en "extra väckarklocka" imorrn och det är väl bara bra för plånboken, även om jag är sugen på att sova ut!

Wille kommer hem imorrn med - yeeey! Och galet nog ska han vara hemma hela nästa vecka! Fantastic.

Nu ska jag vila en stund sen ska jag banne mig dra mitt arsle ringvägen runt!

Kommentarer
Postat av: Tove

Undrar vad du hade för sak smula

2009-10-21 @ 20:29:47
Postat av: Emma

Crazy Cat lady som jag är tog jag katterna. I form av ett foto.

Nästa gång tar jag med dig!

2009-10-21 @ 20:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback