Ateisternas pysselhörna

Jag har en väldigt allvarlig allergi gentemot religiösa fanatiker såsom t.ex Jehovas Vittnen. Idag när jag var hos mamma o pappa, ringde det på dörren och jag misstänker att det var mormoner, jag såg skymten av den unga killens kostym och viktiga "bok" sen gömde mamma och jag oss i vardagsrummet tills dom gick. Orka! Jehovas var ju här och ringde på dörren för ett tag sen men Wille sjasade bort dem och nu har jag gjort ytterligare ett försök att få dem att förstå att vi inte är intresserade:

 

Däremot så fick jag något lite trevligare i posten idag, än jehovas flyers

meeen, tänkte jag...jag prenumererar ju inte på den här? Ja just det ja...jag har en pappa som jobbar på posten - det finns bara fördelar med detta ska ni veta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback