Bonnie & Clyde

Jag är helt färdig i både kropp och själ efter en dags sjungande, ramsande, dansande och så vidare! Ja våra kära estetkamrater hade undervisning för oss idag, och jag har skrattat pretty much hela skoldagen och det är ju alltid trevligt. Nu är det som bekant HELG. Jag ska planera nån maträtt att ha på bordet när min man anländer imorrn kväll, styra upp palatset lite - sen tänker jag njuta av helg som innebär sovmorgon med sambo. Den här veckan har jag verkligen sovit som en kratta på grund av diverse spökupplevelser, kattmaraton, och ett restless leg. Så jag hoppas jag kan sova bättre när min bodyguard ligger bredvid. Lördag kväll kanske det blir utgång och söndag har jag djurhemspass att utföra. Men innan helgen och mina bestyr tar över så ska jag ta en kvällspromenad med min sötnos Tove som har anlänt till staden!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Mysigt!!Stor kram till er bada fran Paris!!

Saknar er!

2009-09-24 @ 17:57:09
Postat av: Emma

Och vi saknar dig med! Kramar till dig stumpan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback