Someday I'll be saturday night

Solen lyser och här sitter jag i min nya höstjacka inomhus. Emma är nöjd. :D
Jag är även mycket nöjd med dagens bestyr, har hunnit med ett träningspass på min trogna partner crossen, bakat kokoskladdkaka och tekakor! Så nu har frysen bröd att tillhandahålla mig iallafall en tid framöver. Vi har just varit och handlat för kvällens middag också, det blir bää bäää och hemmagjord potatisgratäng und some wine. Frukt och kladdkaka till efterrätt.

Gårdagen var väldigt mysig, med lite shopping och lunch/middag i kstad och sen bio. "Flickan som lekte med elden" var ingen höjdare, men det trodde jag inte heller. Mysigt var det hur som helst!




Kommentarer
Postat av: Mia

Nice jacka du!! Köpa bör man annars dör man! Puss

2009-09-19 @ 23:40:49
Postat av: Anna T

Å så fin och mackorna oxå:)

2009-09-20 @ 15:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback