Mjao

Jag har myst hela eftermiddan med alla 14 kattungar som just nu befinner sig på djurhemmet....gaaaah man kan lätt bli knäpp och önskar såklart man kunde ta hem alla, stora som små. Jag övervägde en allvarlig sekund att ta hem lilla sessan som blev min favorit...men mamma bannade i bakgrunden att jag inte kan ha tre katter i en lägenhet och eftersom hon är min mamma så har hon ju såklart rätt. Men SOM det sög i katt-tarmen.
6 katter har fått hem och ska lämna djurhemmet imorrn, hurra! Tre till varje hem och de alla ska få bo på landet så jag är väldigt glad för det!

Jag och min bror och mamma flyttar till landet imorrn:)

Mamma tvättar alla sina små

Här sitter jag o vilar lite

Min favo - kass bild dock.

Vi har inte ens öppnat ögonen än

 

Imorrn jobbar jag 10-17, Wille åker till T-hättan, tisdag är det skola och styrelsemöte, onsdag studiegrupp och bilbesiktning, torsdag föreläsning heeeela dan och så kommer willy hem igen, katter ska fraktas till mami o papi, fredag tallin!! Ja, jag tror den här veckan kommer att rulla på rätt bra.


Kommentarer
Postat av: mikaela

åhh snuttegosemysepysegullepluttar!!!!

2009-09-27 @ 21:35:38
Postat av: Anna

Så himla fina :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback