Happy saturday people!

Vad händer idag?
Det är lördag och solen skiner inte så mycket som jag hade förväntat mig men vad gör väl det när sambo är hemma och kvalitetstid står på schemat? Idag kan karlskoga förvänta sig ett besök, fröken Turenkvist håller på att flytta och ska få tillbaka sin extranyckel till den gamla lägenheten så hon kan vinka adjö till den, boda borg kan kanske också förvänta sig ett besök, jag vet ju att Mia & co är där och leker idag, så jag vill mest dit för att se Mia kravla runt i banorna i mysbrallor ;)
Systembolaget ska också besökas för ikväll är det lite partej på gång. 83:orna har reunion på Mastis, så det blir till att joina dem senare ikväll, men först blir det lite förfestande med Helen. Ibland undrar jag varför 98% av alla mina nära vänner är ett år yngre än mig själv...hur gick det till? Kan vara så att jag är ovanligt barnslig.........eller så är väninnorna ovanligt mogna för sin ålder. Så är det nog. Och mindre skillnad på 26 eller 27, kan man nog inte hitta.

Min dator la av igår också - IGEN. När jag kom hem så fungerade inte en enda tangent på tangentbordet.....jag blir fan knäpp på prylar. Så idag ska jag lämna in den hos en kompis till brorsan, hoppas hoppas han kan fixa det. Tur att vi har två datorer när willy är hemma. Det är skrämmande vilken abstinens jag får när jag inte kan nå internet.
Ändå är internet rätt trist nu förtiden!




Later people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback