Heroes & Thieves

Jag var ute och gick i en timme förut. En väääldigt skön och svettig promenad. När jag kom hem såg det ut såhär:


Notera att spegeln väger ton och satt tidigare PÅ väggen. NÅGON (i det här fallet finns två misstänkta: Udda & Estella) har alltså på nåt sätt hoppat upp på spegelkanten i jakt på en sketen mygga som konstigt nog överlevde och satt kvar på väggen när jag kom hem. Eluttaget är mos skulle jag vilja säga.


Så, än en gång. Nån som vill ha två skitungar? Gratis bara idag!

Pappa var här och inspekterade så jag slapp oroa mig för elektrisk chock. Sen roade jag mig med att prova kläder som jag inte sett på länge. I hallspegeln blev det ju då. Eftersom min loppisspegel numera inte är på plats...Jävla flyt dock att den inte gick i tusen bitar...vi vet ju vad de säger om speglar som går i tusen bitar...right?


Honey, jag tar med den här tischan till trollhättan. I know you love it ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner jag igen den tischan ellör?!!!

2009-09-10 @ 20:10:46
Postat av: mia

2009-09-10 @ 20:11:35
Postat av: ämms

det gör du verkligen!!

2009-09-10 @ 21:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback