Honey, are you listening?

Sitter i soffan iklädd willes munktröja...nu ses vi nästa helg igen...blä. Helgen gick som alltid för fort. För övrigt har jag just kommit hem från djurhemmet. Idag var det faktiskt lite småtufft att vara där bland alla dessa krakar. En stackare var inte kry i magen och ögonen såg inte bra ut så det hoppas jag dom åker iväg med imorrn. En mamma med 3 små ungar som fortfarande diar och knappt kan gå. 4 lite större ungar som var så söta men så rädda. Och ungefär 25 till kärlekskranka varelser som man knappt hann med när alla lådor skulle rengöras och mat skulle delas ut. Usch. Hade jag mycket pengar skulle jag köpa upp djurhemmet och styra upp det lite. Det är ett bra ställe men skulle behöva lite större lokaler, mer underhåll osv. Oavsett, så är det iallafall en pågående tävling i Hemmets Journal om Sveriges bästa katthem, och jag tycker verkligen alla ni som anser er vara djurvänner ska vara med och rösta! Det ligger 10.000 kr i vinstpott och det är verkligen behövligt. Gå in på http://www.hemmetsjournal.se/Djur/reportage/Var-finns-Sveriges-basta-katthem/ och rösta. Det tar ju inte så mycket av din tid eller hur? Ett klick för katterna!

 

 

 

 

Imorrn är det praktikstart och det ska bli skitkul!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommer klicka för din skull och katterna.



Älskar och saknar dig!



Puss

2009-09-07 @ 19:08:52
Postat av: Mia

men ojojoj...sötaste..

2009-09-10 @ 20:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback