It's a sin

Vilken kul kväll det blev! Massa folk som man inte sett på länge länge, och Lisa fick jag krama på också som jag inte gjort på hundra år så det var väldigt roligt. Glada nyheter från henne fick en del av oss att fira lite extra och denne är kanske är något mer sängliggandes än oss andra men det var nog värt det tror jag :)
För min egen del är jag inte bakis men trött och lite trocaderosugen. Min sambo var inte piggast i stan idag, men gav sig tappert av för att spela match precis. HejaHeja!
Så småningom ska jag ta en promenad och hämta upp mamsen, och sen vidare mot kissekatterna på djurhemmet. Jag hörde att dom hade fått in en ny kattmamma med smååå ungar, men förhoppningsvis har dom fått tag på ett jourhem till dom så dom slipper stressen på hemmet.

Igår var vi en kort sväng på  boda (jag fick inte se mia kravla runt i banorna tyvärr...men jag fick se henne iaf!) och Wille visade mig den nya spökbanan som ska köras under Halloween - och jag säger't, ni kommer skita på er gott folk! Förra året var det en tjej som börja gråta av panik...i år är banan vääärrre, så lycka till på er! Moahahahahaaaa.

Här får ni en liten sneakpeek...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback