Life belongs to you

Idag ska jag träffa de här brudarna :)

Om ca en timme kommer Madde och plockar upp mig, vi ska handla lite till en fruktsallad och åka vidare till Camilla! Ska bli väldigt roligt att ha tjejträff en tråkig måndag som denna. Meningen var att jag skulle vara lite hurtig innan med en promenad men jag bara orkar inte idag...vaknade vid 03 inatt, kunde inte somna om så jag låg och läste till 04...och innan dess sov jag oroligt. Sen hade vi "prov" för distanseleverna idag i skolan, följt av föreläsning. Imorrn ska jag jobba på Djurgårdsparken mellan 9-16, sen kommer Maria hit för lite kontaktpersonstid. Full rulle so far alltså..

Igår råkade en av mina närmsta vänners bror, ut för en väldigt hemsk olycka - och jag vill bara säga att jag tänker på er. Sådana här situationer vänjer man sig aldrig vid - och man ska aldrig behöva vänja sig heller. Man får sig självklart en tankeställare om att aldrig ta livet för givet - vilket man är ganska bra på skulle jag tro.


Kommentarer
Postat av: Anna T

Tack för din kärlek och omtanke,ska hälsa från dig när han mår bättre <3

2009-09-21 @ 18:53:50
Postat av: W

Tänker på dig mitt hjärta!



puss

2009-09-22 @ 21:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback