Me like

Grattis Emma, för första gången på hundra år har du lyckats sova till kvart över tio. Känner du dig pigg och utvilad? Inte? Det var konstigt. Men hursomhelst var det skönt att bara få ligga i sängen!

Igår efter vårt som vanligt korta skoldag hängde jag med Mia till bus&leklandet där Theo & Arvid fick leka av sig medan mamman och jag tog en fika och pratade om livets stora gåtor. Det var mycket trevligt. Sen var Mia så snäll så hon skjutsade mig ända hem till Khamn. Jag belönade henne med en försenad födelsedagspresent som jag hoppas hon tyckte om :D Det handlar om att ge och ta vaaa..

Igår fick jag även schampo och balsam som storebror fick med sig hem till mig från staterna, så idag ska jag tvätta håret extra länge och hoppas att mitt hår får en välmående chock.

Sambo kom hem igår - det gillar vi. Om det fanns tummen upp här så vet ni vart den skulle vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback