Note to self: Get off your lazy behind

Jag fryser ihjäl och är så jäfla trött. Det tär på krafterna att jobba hela dagen ;)
Inatt sov jag så himla skönt, men nu natten som kommer är ju inte wille här så nu kommer jag väl att sova som en kratta.

Kom hem typ halv sex, och höll på att dö av hunger, mitt matförråd med matlådor i frysen har tagit slut så jag var tvungen att laga mat som tog sin tid. Nu sitter jag här och gör inte det jag ska! Jag blir tokig på mig själv. Men jag är ju så trööööttt.....förtjänar jag inte lite dötid såhär efter en arbetsdag? (EMMA LÄS DIN FÖRBANNADE SKOLBOK!) Jag skulle ju motionera också hade jag tänkt men "det hinner jag ju inte" för jag ska ju ha dötid.........jätteintelligent tänkt verkligen. Skyll dig själv när du rullar fram i framtiden. Det töntiga är att jag är fortfarande hungrig! Och trött!!

Jag ger upp för idag. Men Emma, imorrn när du kommer hem vid sissodär 14.30 tillåts du äta nåt, sen läser du till kl.17 och sen går du en timme innan du ska på möte! Yes sir! So what om du sitter svettig och härlig på möte med grannarna? Vi vet ju alla nånstans att man alltid hör mer och ser mer än vad man frivilligt vill....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback