Put on your bad self, get out your party dress and, fix up your makeup try to make a good impression

Trollhättan fortsätter att ge mig shoppingglädje! Nu har vi vilopaus men kvällen bjuder på libanesiskt och utgång, det kan bara bli spännande ;)

Eftersom jag är en fattig student så händer det ganska ofta att jag sponsrar Gina Tricot just för att de finns till  för mig som inga pengar har......idag är en sån dag. När det gäller linne, leggings OCH mitt supertunga 'nästanförmycket' halsband! Fantastiskt.

Vi hade en liten fotosession och jag imiterade en väldigt bra reklam med mottot "work it" ;)

Bling bling är allt jag kan säga.

Party on wayne!

Party on garth!


Kommentarer
Postat av: Karin

Snyggt gumman=) Hoppas du får en underbar kväll!!Kramar

2009-09-12 @ 19:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback