Det kanske kommer en förändring

Damn I'm so proud of myself today!
Eller ja, jag har iallafall varit duktig och storhandlat  - tog tillvara på pantflaskorna här hemma - som en äkta student.
Sen har jag gjort en vegetarisk lasagne, mamma kom och assisterade mig med kycklingfärsbiffar & kasslersås som är en favorit med dragon och fransk senap...mm mm mmmmm. Så nu har jag fyllt frysen ett tag med matlådor, blir perfekt till nästa vecka då jag ska ha praktik. Tog en kort promenad i värmeböljan som helt plötsligt uppstod och sen läste lite skolmaterial och nu är jag inget annat än skittrött. Verkligen s.k.i.t.t.r.ö.t.t.

Min morfar gav min mamma en lite udda present idag över telefon som han vunnit. (F.Y.I så har min morfar deltagit/vunnit i 2300 tävlingar och 30 av dom har varit resor...det ni!) men mamma tackade nej så nu ser det ut som wille och jag kan få ta del av presenten istället. Vi får se, tänkte iaf ha det som en surprise till Wille isf. Jag är inget fan av det hela men det kan ju vara trevligt!

Imorrn är veckans sista skoldag (och enda egentligen) sen är det helg och en veckas praktik innan nästa skoldag dyker upp. Jag har även fixat 2 jobbpass nästa vecka. Good job Emma!

En kopp te och sen sängen tror jag. Roligare än så blir det inte!


En hedström i bakgrunden och en slut emma efter 10 dagars alkoholintag.


Kommentarer
Postat av: emelie

Hej!Roligt med praktik,är du på Tallunden än?Kanske vi ses,Olle går ju där numera,hoppas allt är bra:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback