Hard candy

Idag stannade jag kvar i karlstad efter skolan och tog en långfika med Mia. Det var så behövligt! När jag kom till kristinehamnsmark igen, och gick hem från station insåg jag hur jäkla dött det är i den här stan ibland. Klockan var typ 18, och det var knäpptyst. Nog för att det är en liten stad men lite mer action vill jag allt ha? Så när examen är ett faktum så får jag nog lov att utvandra till annan ort. Det är bara snäppet för tyst här ibland, även om jag gillar den här söta staden. By the way så fick jag byta grupp i skolan....victory! Skam den som ger sig. Nu kan vi samåka som aldrig förr :)

Som om ni inte visste det redan?

Jag fick en försenad födelsedagspresent, ett jättefint armband från Mia!

 

Ser ni vem det är? Damen från lyxfällan...;) Jag borde bli paparazzi.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback