I love you babes

Jag är så sjukt chokladsugen! Det enda jag kan se framför mig är Stinas tokgoda chokladkaka som hon bjöd på sist....men NEJ EMMA! Stina du måste ge mig receptet så jag kan stilla denna hunger innan helgen är förbi!

Har jobbat idag, hela TRE OCH EN HALV timme. På fritids. Jag har ingen större fritidserfarenhet, men jag tycker alltid man känner sig så överflödig...ungarna är ju rätt så självgående i fritidsåldern...så tre timmar var lagom. Kör ett likadant pass imorrn med. Alla kronor som jag kan få tag på är välkommet :)
Imorrn kommer mannen hem också - det ser jag fram emot. Är lite sugen på utgång i helgen, så vi får se hur han ställer sig till detta..?

Just nu längtar jag efter alla mina pärlor♥






Kommentarer
Postat av: Anna T

Jag längtar efter dig hjärtat :)

pusskram

2009-09-04 @ 01:17:41
Postat av: Tove

härliga bilder baby.. jag längtar efter dig här i västerås... fast nu ska jag ut och suuuupa härliga tider.. puss gullet... och helen kunde skriva på min blogg.. tror du kan med

2009-09-04 @ 18:39:54
Postat av: ellinor

fina bilder:D allt bra ?

Postat av: ellinor

fina bilder:D allt bra ?

2009-09-04 @ 19:30:53
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/
Postat av: helne

Snart ska vi supa alla tre, i västerås. tjooho

2009-09-09 @ 20:27:51
Postat av: Emma

för det ska vi verkligen! men helen, "supa" är för fjortisar. FJÅRTISAR.

2009-09-09 @ 22:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback