lier lier pants on fire

MiaMiaMiaMiaMiaMiaMiaMiaMiaMiaMiaMiamiamiamiamiamiamiamiamiamiamiaaaaaaaaaaaaaaaa! Nästa vecka tar vi en "all nighter" i söffa. Du, jag, bag-in-box, kanske en skittöntig romantisk komedi och en hel del struntprat. Just de...jag lovade en middag också va? You got it!
Jag lovade Mia att jag skulle blogga om den action som skedde utanför min balkong idag, mest för att bevisa att poliser, brandmän och ambulansförare inte har så mycket att göra i kristinehamn. Och att jag inte har ett liv ståendes som en gammal tant och smygfotograferar i fönstret....men jag orkar inte dra den historien. Vi kan väl säga att inte alla borde ha ett körkort. Och om dom har det kanske dom behöver skaffa glasögon.

Nymålade naglar på fingrar och tår, and I'm ready to go to Trollywood. Ska bara göra ett jobbpass på praktiken först. Kl 17.07 imorrn sätter jag mig på tåget som sedan i karlstad förvandlas till buss ända fram till trollis. Willy har mumlat om middag ink. dessert och nåt om att skämma bort mig i helgen...så jag vet inte jaa.....kan det bli så dumt det här med trollhättan ändå? Det skulle ju vara den där saknaden då.

"Barnen" har dumpats hos mami och papi och jag vill ha fredag NU.
Tack för mig - HEJ


Kommentarer
Postat av: Anna T

Ha så mysigt i hälja :)

pusskram

2009-09-10 @ 23:45:15
Postat av: MIa

Men Ämma....blogga om det och stå för tantgenerna i dej, det var ju fantastiskt underhållande!

Snart myyys...you and me baby <3

2009-09-13 @ 09:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback