Pretty please with sugar on top?

Okej så blutsaften har kickat in och jag har varit effektiv som få idag. Praktiken är som vanligt kanon. Mycket av det som påverkar varför jag trivs så himla bra är att personalen har en väldig humor och dom visar att dom är bara människor, inget annat. Barngruppen är till 90% ny, men alla barn verkar väldigt goa hittills.
Jag fick sluta tidigare och tog mitt pick och pack med hem till mamma o pappa för att få lite arbetsro (och låna tvättmaskinen..............) så nu har jag iallafall börjat på mitt arbete och HOPPAS kunna vara klar innan fredag men det kan jag nog glömma. Sen har jag hunnit med hängning av tvätt och snabbstädning. Det finns en markant skillnad när inte wille bor här och det är att det håller sig mer prydligt här hemma en längre period och det är ju alltid tacksamt ;)

Men på fredag bär det av till Trollhättan. Återkomst till höla på måndag. Ska bli intressant o se vad Trollhättan har att erbjuda en helg som denna. Jag hoppas iallafall på lite badminton, om wille hinner bli O-förkyld vill säga. Skulle vilja spela nåra ggr i veckan men hur, var och med vem?! Korp-lag anyone? Önskar jag hade hållt kvar mitt badmintonspelande från back in the days men icke dum som man är.

Nästa helg har jag preliminärbokat en natt i Västerås och världens bästa Tove! Kan inte bli annat än äventyr. (här skulle jag vilja lägga in bilden på tove i hemmagjord nakensuit men tvekar till om det godkänns av fröken...)

Hoppas också att Trollhättan kan bjuda på lite utgång för nu vill jag gå uuut!


I brist på annat I give you: Trollhättan.

Kommentarer
Postat av: tove hälsar

att du visst får ha mig naken på din sida... inget att hymla om.. my body rocks.. jag har pattar som en fylld 12-åring

2009-09-08 @ 23:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback