I would for you

Uuuh idag har bakisgudarna inte varit nådiga. Det blev aldrig libanesiskt igår för vi var inte så hungriga, så det blev lite pubmat på Butlers, vi var sååå trevliga så servitören bjöd oss på varsin snaps. Sen NÄR dricker jag snaps? Igår gjorde jag iallafall det. Det ångrar jag idag. Fast jag ska inte klaga. Filmmys i sängen fram till halv tolv, härlig promenad och lunch, nu har nachotallriken just bottnat i min mage och om några minuter börjar "Mannen under trappen" på ettan, ska bli intressant för boken var väldigt udda men bra.

Imorrn åker jag hem igen, och jag undrar om jag ska vara i ett känslomässigt kaos i två år? Ångest varje gång vi ska säga hejdå? Att kliva in i MIN sambos lägenhet, där nya dofter och annorlunda rutiner har lagt sig..ladies and gentlemen, det är inte kul. Det är bara inte kul. Och det tar väldigt mycket energi. Så jag känner att jag måste hitta fokus på nåt positivt....men det är inte min starka sida. Ibland livet, är du bara jävligt orättvis.

Vi ses på fredag.

 


Kommentarer
Postat av: tove

emma du klarar detta... du är en stark tjej.. och snart ska jag krama dig hoppas jag

2009-09-13 @ 23:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback