Biggest nerd

Sitter och kollar på Biggest Loser, och jag känner att jag skulle behöva vara med där. Inte för att gå ner i vikt utan för att få mitt ass kickat av nån av tränarna för att få tummen ur i livet! Känner mig aningen omotiverad varannan dag, för att varannan dag känna mig som queen of the world.
Idag har jag iallafall jobbat. Jag som skulle tacka NEJ till allt den här onsdagen för att få träffa Madde & Alfons. Jag är glad över att hon är en förstående vän! Det blir såhär ibland när man dels är student och inte får fullt studielån i maj, och dels så var det min VFU-plats som behövde vikarie och jag hade inte hjärta att säga nej. Det var dock en lugn dag med endast 6 barn....men lik förbannat känner man sig rätt mör när man kommer hem.
Imorrn ska vi göra studiegruppsarbete hemma hos en helt annan Madde och jag tänker premiärcykla dit för den här våren! Ska bli skönt att få cykla för en gångs skull. Gå är ju normalt mer min grej men det tar fasen 45 min och gå dit har jag upptäckt och då går jag fort...och jag har ingen lust att gå upp i ottan. Så cykla it is!

Willy kommer hem igen imorrn, men jag ska ha kontaktpersonsträff på eftermiddagen så det blir till att säga HEJ & HEJDÅ när han anländer. Hoppas det kan vara någorlunda bra väder så Maria och jag kanske kan ta en promenad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback