Damn you.

Är man ett monster om man tycker att man mest fått "skälla" på och förmana barn hela dagen lång? Kanske.

Är man ett monster om man inte äter ett mellanmål när man vet att det kanske dröjer innan man får mat och är fullt medveten om att man blir schizofren om blodsockret blir för lågt? Antagligen.

Är man ett monster om man har en sambo som erbjuder sig att både åka och inhandla snabbmat till en eller laga mat och man bara morrar tillbaka? Troligtvis ja.

Är man ett monster om man har en sambo som ställer sig och lagar mat och allt man kan komma med är att "den rätten är jag inte sugen på"? Jo.

Är man ett monster om man surar över allt och inget större delen av kvällen OCH gör toast istället för att äta maten? STORT JA.

Är man ett monster om man skyller på PMS? Nej nej nej. Helt berättigat. Efter snart 8 år tycker man ju att karln borde ha lärt sig.

Är man ett monster om man ser till ovanstående svar? Förmodligen.

Stackars Wille. I'm sorry. Imorgon är en annan daaaaaaaaaaaaaag...



Kommentarer
Postat av: Jannike

Jag är också ett PMS-monster! Det blev lite bättre när jag slutade med p-piller och försvann helt när jag blev gravid. Så det rekomenderas ;)

2010-04-02 @ 09:38:42
Postat av: Emma

hahaha ja men då ska jag prova graviditetsmetoden...kanske inte just nu men i framtiden! ;)

Postat av: cornelia

haha monster-emma! =) glad påsk på er!

2010-04-02 @ 10:13:04
URL: http://www.cocoaboutlife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback