Den där långa fredagen.

Ja den här dagen slår ju gårdagen lätt! Än så länge iallafall!
Sov som en utslagen gris i natt, gick dock upp tidigt för att köra Wille till jobbet, sen har jag inte gjort nåt direkt vettigt men det är skönt det med. Bjöd mig själv på pannkakor till lunch med grädde och blåbär. Fick också just tillbaka resultat på ett arbete som jag gjort i skolan, och det blev ett VG - så nu känns det helt rätt att skåla med Mikaela ikväll! Willes snälla rara syster ställer upp och hämtar mig i khamn och kör mig till kga i eftermiddag, det är jag väldigt tacksam för! Sen kör Tobbe hem oss inatt, vilka vänner man har =)
Men innan vinflaskorna ska öppnas så ska jag åka ut till min faster och farbror på andra sidan skärgårn, kusinerna med respektive är hemma och jag har inte sett dem på väldigt länge. Tobias och Anna har ju även införskaffat sig en liten gris (grisbjörn?) eller snarare en fransk bulldog vid namn Nero. Så det ska bli kul att träffa alla även om det blir en blixtvisit!! Och vet ni, jag tycker den här långfredagen faktiskt känns väldigt lång...och det är positivt idag!


Vilken pudding va?
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback