En dag med Mia...

...kan väl bara vara bra? Vi sätter ingen större press på varandra iallafall om vi säger så och det är väl väldigt skönt =)
Fru Wiker anlände vid 08.30, vi hann se över uppgiften och skriva ner lite idéer innan allt vanligt prat tog över...sen tog vi en promenad till "Thaien" och käka lunchbuffé som är helt okej, jag är ju inget fan av thaimat annars men den funkar bra ;)
Vi fortsatte sen ringvägen till Netto och Mia har nu hittat sitt nya mecka ;) (thihi) hem igen för lite tjat och dregel över vampyrer och diverse. Klockan hann iallafall bli halv fem innan hon styrde bilen mot karlstad igen.
Strax efter det anlände sambo till min förtjusning. Eftersom jag av nån anledning hade druckit tre koppar kaffe under dagen hade jag ett visst behov av att röra på mig så vi tog en promenad till. Märks att jag har gått i fel skor för mina ben värker så jag känner för att såga av dom vid höften.
Nu ska jag äta lite vattenmelon och läsa lite tidningar och sen sova!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag röstar på fler Emmadagar!!!

Kram

2010-05-10 @ 14:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback