En helt vanlig onsdag.

Det är väl inte så stor idé att ens nämna vädret. Jag tror ni alla har märkt att det är skitväder.
Jag funderar på att öppna Bag-in-boxen vi fick av mamma och pappa bara för att trösta mig själv lite över att det inte är sommar och sol. Sen är jag lite smått trött på min dator som bara blir överhettad hela tiden...fick panik när den bara dog i söndags, så jag la över allt på vår interna hårddisk. Den har inte dött nåt mer men om inte fläkten är "fri" så blir den brännhet. Inte så lätt när man ska skriva arbeten osv. Så när det blir sommarlov ska jag nog lämna in den på lite städning...

Hade faktiskt en väldigt bra lektion idag, det var väl på tiden. Läraren är jättebra så jag var tvungen och fråga om hon är handledare vid examensarbeten...det var hon ju såklart inte...Ska bli intressant o se vem man får som handledare. Jag gissar på att det blir nån man aldrig hört talas om.

Imorrn kommer Mia hit redan vid nio. Så först blir det lite mind-maps över arbetet som ska in om några veckor, sen har vi planerat in promenad..kanske förbi stället som Wille och jag ska spana in på fredag, lunch och en hel del tjöötande däremellan. Mia ville slänga in en stund med Twilight också, men mest små snuttar som involverar snygga män. ;) Jag ska skicka med henne böckerna hem så hon har nåt att dregla över.

Imorrn kväll kommer Willgott hem också, yaay! På lördag kommer han dock vara i Bodas järngrepp...oh well - jag pratade just med Cornelia som sa att hon ska hem i helgen och kanske tove med så vem vet jag kanske ser dem en stund!


Baby & bäbis

Kommentarer
Postat av: cornelia

Köp en sån där fläkt som man har under datorn för att den inte ska bli för varm! Det har jag varje gång till min om jag gör något som kräver att datorn kommer få arbeta massa! Sen vet du väll att man aldrig får ha den liggandes i sängen eller stående på nått underlag som gör att underlagt blir tilltäppt! Då kan den inte andas.... ettt tips från coachen ses i helgen kramm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback