Host.

Jag har varit uppe sen sex imorse för den här jävla hostan. Att mina förkylningar alltid går raka vägen ner i lungorna...kan det bero på att jag inte har några halsmandlar som stoppar upp bacillerna på vägen kanske? Kanske borde operera tillbaks dem. Låg inne hela dagen igår med hopp om att vara piggare idag, kanske lite bättre men fortfarande som en hög potatis. Vi åkte till Mio en sväng bara för att konstatera att jag inte vet vad jag ska köpa för mitt presentkort. Sen var det tänkt att vi skulle gå ner på stan en sväng men eftersom vinterkylan var på besök idag struntade vi idet och åkte till tillfälliga Maxi och handlade. Hem och däckade i soffan framför Vampire Diaries, Cougar town & nån underlig film som hette "Tenderness". Jag har även bakat morotskaka som ska med till Willes mamma i Hallsberg imorrn och kvällens mat blir hemmagjorda hamburgare med hemmagjord klyftpotatis överdränkt i kryddor. I skrivande stund har jag ont ända in i ryggraden av all hosta så Wille gjorde en tjejig drink till mig för att driva ut alla bacillusker. Vi upptäckte att vi inte hade nåt rödvin hemma..jag fick nästan abstinens...så himla orutinerat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback