Magont & sötsak

Jag undrar om det var dagens bacill eller vad det nu är som gjorde mig så galet trött igår...jag kände mig lite 'magkatarrig' imorse, lite illamående och allmänt blaskig men det gick över i hunger..som sen gick över i extrema hugg i magen och dom har fortsatt sen dess med jämna mellanrum och det gör så galet ont. Så jävla irriterande. Jag gav mig på att plugga lite hemma hos mamma o pappa efter skolan men det blev ingen lång stund, var tvungen att åka hem o lägga mig ...nu sörplar jag acidophilusfil för att se om det hjälper. Vill gå ut och gååååååååååååååå! Men när jag går runt och grejar hugger det ännu värre. Självklart. Och alla ni som vill komma med spännande gravidspekulationer kan save yourselves the fun! ;)
Tröstade mig med två nya inredningstidningar och den här underbara videon på mitt sockersöta kusinbarn:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback