Påskkompott

Det har varit full rulle hela helgen.
I fredags träffade jag släkten en snabbis, drack vin med Mickan - vi pratade om allt sånt som tjejer brukar prata om i slutändan....relationer, vi jämförde livshistorier och tävlade också om vem som hade värst kärlekshandtag...ni vet sånt där vanligt tjafs ;) Vi mötte upp grabbarna på Harrys, vilket var rätt urtrist, så vi gick och käkade mat och Tobbe körde hem oss. Vaknade pigga och alerta igår och tog promenad i skärgårn, en "bakis"lunch på Mcd, och där av en slump träffade vi Madde & Pär, och söta Alfons! Jag ska dit på onsdag så då får jag krama mer på den lille plutten. Igår kväll var det middag hos mamma och pappa som inleddes med champagne på altanen i strålande solsken. God mat blev det trots min magkatarr som gör att jag inte kan äta så mycket som jag vill, och vi kollade på gamla inspelade filmer bland annat från somrar på koster. Mysigt var det. Idag fyller min andra hälft år, två år kvar till trettio....
Vi har gjort tårta och bjudit på den i degerfors hos W's pappa och tjej. Nu tror jag inte nån av oss vill göra annat än o sitta still i soffan resten av kvällen. Imorrn är det djurhemmet som hägrar!


Nero är bland det sötaste jag träffat. Men till slut blev han så trött och däckade på köksgolvet.


Vackert är det.


Släkten :)


Tittut




Helan & Halvan spanar


Bra start på dagen!


Even better.


En trött liten godbit!


Nu är det vår!


Mumsig förrätt hos Ma&Pa


Mamma dammsuger upp glas som pappa haft ner i golvet =D


födelsedagsfirande


En av Willes presenter...ni förstår han gillar programmet "Topchef"..och jag gillar hans mat ;)


Wille är numera tårtkonstnär =)


Bus med Albert i Dfs


Trevlig söndagkväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback