Sjukligt.

Om ca en halvtimme anländer Willy till Khamn, jag vet inte än om jag ska hämta honom på station eller om hans pappa är snäll och gör det när han ändå är i stan. Jag är helt orkeslös, det är så frustrerande. Jag skulle ha jobbat några timmar idag egentligen men jag fick lov att sjukanmäla mig och sängen är min bästa vän just nu. Men att ha sambo hemma hela helgen utan att han ska jobba känns tipptopp, vore såklart ännu roligare om man hade lite energi men man kan ju inte få allt. Han var inte heller hundraprocentigt frisk så vi får väl gräva ner oss ihop.
Jag vet inte varför men jag har cravings efter korv med bröd.....Wille tyckte inte att det lät som en fantastisk helgmat direkt men jag känner ju ingen direkt smak iallafall så det är ju onödigt att göra gourmetmat..? Jag vill ha röd dansk kokkorv...och en iskall öl faktiskt....river gött i halsen de sörrni!

Imorrn var det egentligen planer på att ha en myskväll med Madde, Pär och Alfons, men lilla Madde insjuknade häromnatten i maginfluensa så det är ju inte så aktuellt längre, vi vill inte ha deras bacillusker och de vill ju inte ha våra heller! Så himla typiskt. :(
Känns som väldigt många är sjuka just nu i alla möjliga varianter. Vad är det för välkomnande av våren?!

Min nya åkomma är hosta med en underbar underton av jävlig huvudvärk!

Ska satsa på att bara kramas och bli frisk denna helg. För det är jag är värd! =D

Krya på er alla sjuka som jag känner och inte känner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback