Sunny day

Idag beslöt jag mig för att "skolka". Föreläsningen läggs ändå ut på nätet så jag missar ju inget egentligen. Istället begav jag mig tidigt imorse till Degerfors och till Madde - äntligen! Vi har haft en helt underbar dag faktiskt, så himla skönt. Alfons är otroligt snäll och en riktig go'bit. Vi gjorde ett besök hos barnmorskan, tagit promenad, handlat lite lunch, ätit ute på altan och där satt vi resten av dagen tills wille kom och hämtade mig vid halv fyra. Tänk att en dag som denna kan ge en så mycket ny energi. Madde har berättat alla detaljer från förlossningen så jag funderar starkt på att inte skaffa några barn...;) Nej så illa är det inte. Vi är så lika när det gäller mycket, fröken Högberg & jag!


Mmmm, bada gillar vi♥


Kärlek!


Fräknarna är numera på plats.


Soligt värre va?


Sover så gott.


Våra män =)


Alvar fick också vara med på ett hörn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback