Non stop with this feeling

Känner mig så mycket bättre idag - yaay! Jäkligt snuvig fortfarande men kanske man orkar ta sig en liten promenad imorrn innan skolan? Vi börjar 13.00 imorrn men vi måste åka in tidigare på förmiddagen då det är möte med lärarna, så det blir nästan heldag i skolan vilket jag inte ser fram emot för jag är så SJUKT SJUUUKT skoltrött. Jag blir typ förbannad varenda gång jag går in i ett klassrum. Det känns som vi går på "Klippa, leka lära" som fanns när vi var små. Lite grrrr och lite morrrr på det.

När jag kom hem från skolan idag åkte jag nästan direkt upp till mormor och morfar där min moster nu har landat. Det är alltid lika roligt att ses! Fick fina presenter, bl.a köksprylar från Martha Stewart collection (I know right? ;) ), sminkväska, och ett himla bra nagelkit som jag just har putsat naglarna med och dom glänser som aldrig förr. Ärvde även ett par svarta jeans från Bianca, det tackar vi för! Min moster pratade om att vi kanske ska åka till Atlantic City när vi kommer till dom i aug, och det ser vi verkligen fram emot! Toppenidé tyckte både jag och willy.

På torsdag har jag dejt med Mia. Det ser jag också fram emot. Vi ska väl försöka vara effektiva och kolla över den individuella uppgiften vi har framför oss nu, man måste ju börja nångång tyvärr. Men vi ska också ha riktig kvalitetstid.
På fredag.....är jag ledig, än så länge iallafall. Och på fredag kväll ska vi faktiskt titta på ett nytt boende. Vi får väl se vad det blir för utgång för den biten. Man kan ju hoppas. Och vem vet, på lördag kanske vi får till en grillning med Madde & Pär?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback