Vänskap

När jag gick på gymnasiet minns jag att jag resonerade som så att de vänner man hade då, förmodligen var de vänner man skulle ha resten av livet. Att man skulle få vänner i vuxen ålder som skulle hålla för livet var en löjlig tanke.
Jag är så glad över att jag glömde bort den tanken om att nya vänner var omöjligt. Idag sitter jag med vänner till höger och vänster. Några har jag känt sedan jag var 7 år gammal, vissa lärde jag känna i början av högstadiet, andra på gymnasiet, några stycken lärde jag känna bara för några år sedan och några har trillat in i mitt liv bara det senaste året. Jag är så glad och tacksam för att jag har kvar mina gamla vänner sedan barndomen, vi känner varandra otroligt bra fortfarande även om vi inte ses allt för ofta så är charmen med vår vänskap att vi inte är främlingar för varandra. Mina vänner är alla lika värdefulla trots att ni är väldigt många olika personligheter och ni är alla utspridda åt alla håll både i landet och utlandet. Lite väl utspridda om ni frågar mig




 

 

Och jaa, några bilder är urgamla...det kan bero på att DU & JAG är dåliga på att ta nya tillsammans? Och neej, jag tar inte bort några bilder! =D



Kommentarer
Postat av: William

Alla nämnda, ingen glömd... Grym vän är du hjärtat!!!

Älskar dig pusssss

2010-04-07 @ 14:25:49
Postat av: maddis

DU är en fin vän hjärtat! Längtar tills vi ses! kram kram!!!

2010-04-07 @ 16:09:44
Postat av: Emma

Ni är söta ni <3

2010-04-08 @ 14:21:25
Postat av: Anna T

Älskar dig min vän

Kram

2010-04-11 @ 00:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback