Whatever makes you blind must make you strong

Jag gick ut och gick halv nio imorse, solen sken och jag kände mig som the energizer bunny - jag ville aldrig sluta gå. Men efter 90 min fick det vara bra, mina skenben började klaga. Jag har siktet på ett par nya gympaskor men 1200:- är inte aktuellt just nu, hur mycket investering det än må vara. Men hur som helst, jag älskar verkligen att gå tidigt på morgonen när solen skiner och det känns som jag är den enda vaken i hela staden. Det är ett lugn som är svårt att hitta annars. Det är den bästa terapin mot alla små vardagsbekymmer.
Nu ska jag gå hem till mamma o pappa och sätta mig på altanen och odla fräknar.
En egen altan snart kanske?



Det ser ju inte så mycket ut för världen - men nu är det vår och jag har längtat efter den här luften så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback