Cuckoo's nest nummer två.

Seriously, jag tror jag håller på att bli knäpp.
Inte nog med att jag glömde tacka ja till platsen på KAU - idag gick jag på stan med mamma för att inhandla diverse presenter till kusinbarnen, och medan mamma gick o handlade av fiskbilen så gick jag in på apoteket. Tog mina varor och betalade. Fick kvittot i handen och sen gick jag ut. UTAN mina varor. Det mest skrämmande var att jag inte kom på det förrän jag i stort sett var hemma. Lite skrämmande var det också att ingen på apoteket sprang efter mig...men men. Jag var ju duktig o sparade kvittot iallafall och ringde till dom och erkände mina galenskaper, de skulle skriva en lapp och så ska jag hämta grejerna på måndag.

Man kan ju bli nervös för mindre. Hjärnsläpp eller sliten?
God only knows.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback