Free pass

Livet i staterna behandlar oss mycket väl, och idag var vi på bio, min moster och jag såg "Eat pray love", med Julia Roberts i huvudrollen. Min morbror och Wille gick på Inception, snacka om genus....men hur som helst. Eat pray love är baserad på en riktig story om en kvinna som faktiskt bor i närheten där min moster och morbror bor. Den var jättebra, men troligtvis mer uppskattad av tjejer än killar. Soundtracket var också riktigt bra....men det bästa var att Javier Bardem var med....Robert Pattinson är nerputtad från frikortslistan, han får nöja sig med andra plats.

en riktig "man-man"...;)

 

Efter bion gick vi ut och käka kinesiskt, jättegott och väldigt mycket folk.

Klockan är nu nio på kvällen och medan ni ligger hemma o sover så ska vi se på "Date night" hemma i soffan.

Hejhopp.


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej har en tävling på min blogg där du kan vinna en skinnjacka från Kenza



http://bittestest.blogg.se/2010/august/tavling.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback