Home sweet home.

Honey I'm home...!
Vi kom hem igår eftermiddag, från ett tokregnigt New York till ett tokregnigt Sverige. Yay.
Vår resa har iallafall kort och gott varit hur bra som helst. Vi har umgåtts med släkten, ätit massa god mat, både hemmalagad och restaurangmat, shoppat, sightseeat lite och bara varit. Vädret har varit varmt varmt varmt men skönt skönt skönt skönt, men en hel del regn tyvärr. Den här sommaren har jag inte lyckats få någon riktig solbränna och det känns lite jobbigt såhär inför hösten....hur ska man orka se sig själv i spegeln hela vintern? Okej jag har inte tänkt spegla mig hela vintern även om det lät så....och solarium är inte aktuellt för denna dam.

Jag skulle kunna lägga ut en bunt bilder från resan men jag anar att alla ligger på willes dator som nu befinner sig i stockholm så det får vänta lite. Wille hann knappt packa upp sin resväska förrän det var dags att packa en ny för att åka till stockholm på utbildning inför nya jobbet så nu har jag egentid i två dagar ;)
Men helt slapp ska jag inte vara för jag hann knappt heller innanför dörren förrän jag blev inringd på jobb så på fredag ska jag jobba ett par timmar och inga fel med det.

Imorrn kanske fru Wiker kommer på besök och senare på eftermiddagen kommer Maria och hennes mamma på ett litet besök. Till veckan är det allvar igen med allt vad examensarbete heter....jag är inte redo för fem öre. Men 5 månader kvar av den här utbildningen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback