Lukta gott!

Innan jobbet så vill jag snabbt rekommendera min nya parfym som jag tycker luktar gottgottgott! Jag köpte den på JFK men är ganska säker på att den finns i Sverige.


Perry Ellis!

Har haft ett kort frukostbesök av Anna idag då hon var inne i khamn och sålde på morgonen, och människan har efter bara fyra månader på Business care tagit rekord...jag kan inte återförklara för jag förstår inte hälften av allt som försiggår i detta företag men ni ska veta att det är imponerande och hon går till historien för sina insatser! Häftigt tycker jag! Ikväll kommer Wille hem från sin utbildning och med sig har han den nya bilen....ska bli kul o se....fast jag ser ju mest fram emot Wille såklart ;)

Nu jobb!

Kommentarer
Postat av: Anna T

Tack hjärtat för allt

KRAM

2010-08-28 @ 00:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback