Pipelipiip

Helgen är förbi. Den kan väl sammanfattas som en bra helg, lite blött stundvis kanske! Men "lite" regn har väl ingen dött av. Jag kom dock aldrig in i nån direkt festivalanda, antingen är jag för gammal eller så var jag helt enkelt inte supersugen. Men vi har haft kul för det!


Hoffmaestro i tokregn


lördagsvila





Vi har hängt med bodaborgarna hela helgen,  här Erik & Camilla


Sekunder innan Wille gestikulerade vilt när han pratade och spillde ut mitt rödvinsglas över både han och mig...men var gjorde väl det - det ösregnade ju iallafall! :D


Amanda Jenssen, hon var väl den enda jag såg av de band jag VILLE se...allt var ju upplagt på idiottider...vi såg en halv låt med Amanda...


Hurra vilket mysväder!


Boda borgare är ett speciellt folkslag..


som sagt...


ser ni kratern? Det är min sida av skålen.


Erik goes wild..


Erika


Man kan ju tro att vi har sjöslag men det var rätt lugnt faktiskt..


Lilla söta melissa horn


Vi mötte upp de här gullegrisarna också! En kort stund iaf.


Kärlek...;)




Tillbaks till Erika för att "tanka"..




Man blir trött av att hålla igång...


Imorrn drar sista arbetsveckan igång, jag ser inte fram emot den för jag vet att det kommer blir jobbigt. Men hej och hå, det är bara 10 dagar kvar tills vi åker till USA! Så det får väl gå :D
Nu blir det film & popcorn.
Hejhej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback