Clue number three

Jag fick ytterligare en ledtråd när vi var på väg hem från skolan. Och Emma och jag spinner vidare på mordteorin när vi såg vad det stod: "fixa ett snöre som är 1,5 meter långt och lägg i väskan".........Emma pratade om att handduken kommer att först dränkas i parfymen och sen fungera som munkavel medan snöret binder fast mina händer och kniven...jaa jisses. Blir nästa ledtråd att jag ska packa ner en spade i bagaget på bilen, kommer jag inte vara hemma på fredag :D

Jag tror fortfarande att alla dessa konstiga ledtrådar är helt och hållet för att göra mig totalt förvirrad....för han har även nämnt god mat...och dryck...och att han ska köra?! Så det kan även sluta med att jag sitter packad själv på en restaurang??

Hihi

Kommentarer
Postat av: emma

nej nej emma, han kommer att supa ner dig innan han börjar med ledtrådarana... du är ju så strak för honom så han skulle aldrig lyckas oom du inte var full ;)

Postat av: Emma

men han har ju inte sagt att jag ska packa ner alkohol!! ;)

2010-02-10 @ 20:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback