Comatose

Jag befinner mig i total fredagskoma. Toktrött var ordet.
Jag var så effektiv imorse så jag gick upp vid 8, började tvätta och duschade...läste klart 'skolboken' och slutligen när Wille bestämde sig för att vakna till liv så åkte han till Kga och släppte av mig hos mamma o pappa där jag pluggar som bäst. Fixade reflektionen över boken på 3 sidor, det ska vara inne om två veckor så det känns skönt att vara av med det! Nu kan jag vara värd en helg utan plugg.

Vi är så gamla nu förtiden att vi däckar i soffan typ 6 på kvällen, kollar på postkodsmiljonären, på spåret och sen är det nätt o jämt vi orkar vara vakna - hur roliga är vi på skala ett till tio? Idag orkade vi inte ens laga nån mat så det blev en "lyxigare" variant på varma mackor. Jag ska ge mig själv en sockerchock snart för att inte somna, genom att käka en brownie...

Imorrn står det troligtvis pulkaåkning med fröken Zadik på schemat - och om jag får som jag vill ska vi även åka spark! För det har jag inte gjort sen jag var liten så det är på tiden att man gör det igen. Kulkulkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback