Eclipse



Jag tror minsann det kan bli lite mer naket i 3:e filmen.... :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack.. jag älskar den verkligen! Vi har uteplats oxå, så det blir perfekt för Sia till sommaren:) Ja Bluberry är med lite här och där, det är kul! Ska fixa något rikigt gott när du/ni kommer! Kram kram

Postat av: emelie

kommer det en trea alltså??jag har ju tyvärr inte ens sett tvåan...lääängtar tills den kommer på dvd!

2010-02-18 @ 11:58:37
Postat av: Emma

Visst kommer det en trea :) Jag är inne på tredje boken nu...bättre än filmerna. Men så är jag ju lite besatt också...;)

Tvåan kan man bli liite besviken på...fast ja ändå inte...lite töntiga varulvar dock. Nu ska jag inte säga nåt mer! =D

2010-02-18 @ 17:40:29
URL: http://efager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback