Hairy

Äntligen har mitt hår fått sig en omgång hos frisören. Bort med utväxt och i med lite "farinsockerfärgade" slingor. Jag blev jättenöjd, även om jag helt plötsligt känner mig mörk....och håret är ju fortfarande ganska så blont! ;)
Hoppas det sitter i lääänge för det var ingen billig historia för min stackars studentplånbok.


Före & efter...lite skillnad på ljus i rummet också...=D
Jag fixade håret på sveamagasinet den här gången, har inte gjort håret där nångång. Min frisör var väldigt trevlig, så det kan bli fler besök....när plånboken säger JA.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vem var du hos?

2010-02-22 @ 19:16:18
Postat av: toveliten

Strålande fint baby. Du får komma nu absolut

2010-02-22 @ 19:24:41
Postat av: Emma

Cissi: Louise tror jag nog hon hette.



Tove, skönt o höra att jag är västeråsduglig nu! =D

Postat av: Mikaela

Hej Vännen!



Fan va het du blev, helt sjukt ju vilken sida du döljt för mig... hihi



Bara 17 dagar kvar!!

2010-02-22 @ 19:54:28
Postat av: Emma

Mikaela, haha du menar när jag har rent och fräscht hår? ;) 17 dagar sen smäller det! :)

2010-02-22 @ 20:00:51
Postat av: Hanna

Vad fint Emma. Kul med lite nytt :)

Ha sa mysigt med Tove till Helgen! Saknar er!!

2010-02-22 @ 20:05:25
Postat av: Karin

ÅÅ så fin du blev i håret!!!Undrar om jag kommer iväg till frissan i år!!=/ Ses i morgon =) Kramar

2010-02-22 @ 21:23:45
URL: http://shoegalnogg.blogspot.com/
Postat av: Emma

Hanna, tack sötnos. Vi saknar dig med! TÄNK om du hade varit med i helgen då hade det varit Nice all over again! :)



Karin, tack ska du ha! Klart du gör, efter tandläkarbesök belönar man sig med frisören vet du väl! :)

2010-02-22 @ 21:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback