I arkivet

2008-09-02, skrev jag ett inlägg om hur jag hade fått ett sms från nån mysko karl. Det lät såhär:

"Igårkväll vid typ...halv elva kanske fick jag ett sms där någon okänd frågade mig om jag känner nån malin mattsson i kristinehamn? Jag skickade till 118118 för att se vad det var för typ som ville veta och fick upp: Bondpä Lars Benny Mattias Emilsson....ifrån Malung!? I'm sorry WHO?!
Jag svarade: Nej det gör jag inte och jag känner inte dig heller. Då fick jag tillbaks: Okej. Hur gammal är du förresten?"

Ända sen dess har jag titt som tätt fått kommentarer från andra tjejer som också fått samma sms, och en av tjejerna har skrivit att man ska kontakta polisen om man fått ett liknande sms. Varför skrev hon dock inte. Men jag tänkte att jag tar upp det igen, ifall nån sitter därute och blir trakasserad av denna "bondpä"...?

Kommentarer
Postat av: Emma

Sjukt... Fick precis ett sms av denne Bondpä som undrade om jag var emma från spraychatten. Svarade bara nej o fick då tillbaks att han hette Mattias o undrade hur gammal jag var.

Sökte sedan på eniro o hitta.se o fick upp denna blogg...



Är detta ngt sjukt skämt?

2010-02-22 @ 22:23:14
Postat av: Emma

Sjukt... Fick precis ett sms av denne Bondpä som undrade om jag var emma från spraychatten. Svarade bara nej o fick då tillbaks att han hette Mattias o undrade hur gammal jag var.

Sökte sedan på eniro o hitta.se o fick upp denna blogg...



Är detta ngt sjukt skämt?

2010-02-22 @ 22:45:45
Postat av: Sofi

fick också ett sms av en Mattias från Dalarna men han sökte då en Sofi från spraydate chatten... detta börjar bli läbbigt med tanke på att det är flera som har fått detta sms. Vem är han?!

2010-02-22 @ 23:49:22
Postat av: Emma

Min tjejkompis fick samma förra veckan!!! Nu känns det plötsligt väldigt olustigt...

2010-02-23 @ 11:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback